Summer lifehacks & tips

Summer is almost here! The weather is getting better, which makes me really happy. Finally I get to wear all my summer clothes again. I wanted to show you some of my favorite summer lifehacks and tips.

Het is bijna zomer! Het weer wordt de laatste tijd steeds beter. Eindelijk kan ik mijn zomerkleding weer uit de kast halen. En ook al begint de zomer officieel pas 21 juni, toch wil ik graag mijn favoriete ‘summer life hacks & tips’ delen.

1. When I go on summer vacation, I always want to have as much space in my suitcase as possible, because I usually buy a lot of stuff on vacation. So here’s what I do: I roll up all my clothes. It really helps!

Als ik op zomervakantie ga wil ik altijd zo veel mogelijk ruimte overhouden in mijn koffer, omdat ik meestal een heleboel dingen op vakantie wil kopen. Wat heel erg helpt is om al je kleding op te rollen. Dat schilt een hoop ruimte.

2. Drink enough! I’ve heard this a million times, but it’s really important to stay hydrated, especially during the summer time. And drinking a lot of water will also make your skin more clear. If you don’t like water, you can also put some fruit in it, which makes it taste better.

Drink genoeg water! Ik heb dit al duizend keer gehoord, maar het is heel belangrijk om genoeg water te drinken, vooral in de zomer. En veel water drinken zorgt ook nog eens voor een zuivere huid. Als je niet van water houdt, kan je ook wat fruit in erin doen. Dat maakt het nog lekkerder.

c72a52af-65c9-40a2-a272-1c5ca4ae2f0a

3. We all know the struggle, you want to wear your favorite shorts, but you’re on your period. Well Libresse has a lot of tips for teenage girls struggling with their period. Click here to go to their site (only available in Dutch).

We kennen het allemaal, je wil je favorite korte broekje aantrekken, maar laat je nou net ongesteld zijn. Op de site van Libresse vind je heel veel handige tips voor dit probleem en nog veel meer tips die hier mee te maken hebben. Je kan ook een gratis sample aanvragen, altijd handig!

4. Get active! I like to go longboarding or roller skating when it’s sunny outside. Running or hiking is also a lot of fun when it’s not rainy. This weather is a great opportunity to get fit, and of course we all want that summer body 😉

Maak gebruik van het droge weer! Ik vind het heerlijk om te gaan longboarden of skaten als het zonnig is buiten. Hardlopen en wandelen is ook leuk als het niet regent. Dit weer is een fijne mogelijkheid om fit te worden!

53631ac9-6f65-40a0-9e5d-d4d1f4092518

5. On summer vacation, I want my luggage to be as light as possible. So instead of using big bottles I use travel size bottles because I won’t use that much of everything.

Op zomer vakantie wil ik dat mijn bagage zo licht mogelijk is. Dus in plaats van grote flessen van alles mee te nemen, heb ik dit handige reis setje gekocht bij de Etos. En de sticker van Yeah Bunny.

7daacfbf-3e77-4432-825b-3b1e99ec23c8

6. For blonder hair, put some lemon juice on your hair. When you’re in the sun for a while, your hair will slowly get blonder.

Voor blonder haar moet je wat citroensap op je haar doen. Wanneer je dan in de zon gaat, wordt je haar langzaam wat blonder.

 

XOXO,

Amy

 

 

 

Leave a comment